Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

R^ Pane Skopale, mluvíte mi z duše...neznám vás osobně a tak netuším, zda nejste příliš svatý školometský typ ;-D, ale témata, která zmiňujete, jsou zásadní. I je hodně řeším nejen ve školství a politice, ale hlavně i u sebe sama...a v tomto jsou tyto prázdniny v rámci horka, kdy se nedá vnímat tolik krása okolní krajiny (pokud člověk nevyjeden nad 1000mnm, kde už je většinou plno) pro mě i v rámci mé Cesty zásadní. Můžete se pro zajímavost podívat i na můj blog. Ohledně politiků, najdou se mezi nimi i hodně čestní. Znala jsem Pavla Dostála, ze současných úzce spolupracuji s Marianem Jurečkou. Je spíše apoštolem a k tomu se vztahuje i část jednoho z mých posledních článků. Dokonce na FB napsal: " Díky Alena Kulhavá za zajímavé zamyšlení a za její neutuchající sílu dávat zpětnou vazbu.

Tímto bych vás přátelé chtěl poprosit i o vaši zpětnou vazbu, mnozí mi ji tu a tam dáváte a věřte, že je to moc důležité. Konstruktivní kritika a i ocenění toho co se podaří je důležité, protože někdy síla ubývá strašně rychle a mít energii a odhodláni není kolikrát vůbec jednoduché.

Díky vám, kteří takto sami pomáháte a jste tak vlastně spolusoučástí veřejného dění u nás v ČR". Není vše ztraceno, je třeba budovat ostrůvky pozitivní deviace i pochopení pro složité lidské lekce v rámci historie, zrychlujícího se času, globalizace a konzumu. Zda je Zjevení sv. Jana nutností v rámci Stvoření nebo varováním netuším, každopádně razím heslo "nezáleží, co se stane, záleží, co uděláš" a "počasí si nosíme každý v sobě." Mějte krásné dny.

0 0
možnosti
LW

Mě by zajímalo pár věcí:

1. Mohl byste mi nějak konkrétněji přiblížit co si mám představit pod tou špínou, kterou si znečišťuju vnitřek? Ono je těžké vyhýbat se něčemu a nevědět čemu.

2. Myslíte si, že byste byl schopen jmenovat nějakého člověka, který podle vás měl nebo má v nitru jako v útulné klícce?

3. Myslíte si, že k tomu, aby byl někdo schopný nás vést k lepším zítřkům stačí pouze ta vnitřní čistota a nebo je pro to nutné i to vzdělání o kterém hovoříte jako o nedostačujícím?

4. Jste si vědom, že "čisté, spravedlivé a morální" jsou termíny, které nejsou jednoznačně definovány a proto pro každého znamenají něco jiného? Já věřím tomu, že spousta masových vrahů, bombových atentátníků a podobných existencí pevně věřila ve spravedlivost a morálnost svého konání.

1 0
možnosti
SL

nebyl jsem tázán, ale možná odpověď na

bod 1. je na https://www.buddhaweb.cz/ctyri-vznesene-pravdy/

a osmidílná stezka.

bod 2. nehledejte ho. ukliďte si doma sám

bod 3. stejné jako bod 2.

bod 4. popisujete duševně nemocné lidi (i Hitler žil jako "mnich").

1 0
možnosti

I76v77o 46Ž70á93č42e17k

30. 7. 2018 10:54

Napsat tak dlouhý článek a neříci v něm nic, to je kumšt.

1 1
možnosti
SL

Ten článek je o tom, jak by mohl vypadat slušný člověk ...

Vůbec nemusí být věřící.

Pravděpodobně to jsou myšlenky z budhismu nebo z duchovní podstaty křesťanství.

Pánbíčkáře (herce " na venek") za tím nehledejte. To už je kousek dál ...

Viděl jsem to v praxi u prarodičů (katolíci a českosl.husitská), kteří neměli snadný život :-).

0 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik