Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
DP

Že vy budete muslim?

1 0
možnosti
Foto

Váš názor na ženy je extrémní a podobný názorům Usámy bin Ládina nebo Jana Husa. Možná jste kalvinista nebo český bratr ortodoxního ražení. Ale Bible nabízí i radostnější pohled na ženskou krásu. Čtěte lépe !

3 0
možnosti
HM

Je to Šupa! Vyhodili ho dveřmi, tak vlezl oknem, vytvořil si falešnou identitu a píše dál ty svoje legrační bigotní výplody. Jsou to překlady blogů, které píše na slovenský pánbíčkářský web. Ale, Idnes, prosím, nech ho tady, je s ním sranda, zejména ty filipiky proti neznabožsky odhaleným hříšnicím, co v létě ohrožují všeobecnou mravnost - kde jinde se člověk takhle od srdce zasměje ;-D!

5 0
možnosti
Foto

Cože? 8-o .... ach ten entuziasmus..... ;-D

1 0
možnosti
Foto

I65v33a43n 47V50e58s38e76l58ý

19. 8. 2018 17:36

Jedním slovem - NESOUHLASÍM. Nesouhlasím stejně jako s každým veřejným šířením jakékoliv myšlenky jakékoliv víry.

Že věříte neodsuzuji, ale svoji víru si nechte pro sebe. Já také věřím mnoha myšlenkám a věcem, ale o co jde považuji za věc velmi intimní.

A slovy titulku vašeho článku - občas jsem rád tím jedem přiotráven.

3 0
možnosti

Nejvyšší úkol člověka je pokračovat v díle Stvořitele: Milujte se a množte se!

:-)

2 0
možnosti
Foto

Zavan z temnych dob honu na carodejnice.

8 0
možnosti
JK

Člověče, kdo vás sem prsk? Jsem toho názoru, že byste se měl zamyslet sám nad sebou, jestli nejste poněkud úchylný, než abyste se pokoušel například diletantsky definovat principy působení reklamy. Mám pocit, že slintáte nad každou ženskou, avšak jste zároveň bigotní, proto se děsíte svých "nemravných" spádů, takže se je snažíte všemožně přehlušit třeba tímto traktátem o nebezpečí nemravnosti. Trapné a směšné.

4 0
možnosti
DP

To bude ono, u každé reklamy, kde je trochu pěkná ženská začne slinit, tak chce zakázat reklamy.

0 0
možnosti
PK

Reklamy přepínám a na holky se dívám velmi rád...jsem v rozpacích co jsem to za bytost..;-D

3 0
možnosti
DP
Foto

Tak jsem asi určen k věčnému zatracení. Jsem věřící a přesto se mi líbí ženy. Všechny, protože prakticky na každé ženě je cosi zajímavého, jen málo žen je vysloveně nehezkých.

Vůbec nechápu, proč by "správná" křesťanka neměla chodit v pěkných šatech, upravená, s pěkným účesem a vonící. To má opravdu chodit jako šmudla, aby "nevzbuzovala chtíč"? No tak, pak zbývá hidžáb, bratře v Kristu, ten řeší všechno, ale ten nejspíše ve Vás vzbuzuje jisté obavy.....

Vás je mi líto, protože svůj život udusíte v zákazu se podívat na pěknou ženskou. A co děláte na plovárně nebo u moře? A co když je vedle Vás mladá holka, která si sundá horní díl plavek? Utečete? Zaženete ji?

Máte tyhle otázky opravdu uvnitř vyřešeny?

10 1
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik