Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J93a43n 85H59a30v10e50l64k52a

15. 10. 2018 14:08

Trochu toto duchovní inženýrství vypadá jako inspirované Abd-ru-shinem. Přesněji jako parodie Poselství grálu :-).

0 0
možnosti

Tak nějak mi to připomíná tu známou odpověď viktoriánské matky, když se jí vdávající se dcera ptala, co se bude dít o svatební noci: "Zavři oči a mysli na Anglii!" :-)

1 0
možnosti
Foto

Tak nějak jsem nenašel vnitřní sílu to dočíst. Mohu však zodpovědně prohlásit, že jsem si ono plození mých tří dětí ( a samozřejmě nejen to) se svou ženou pořádně užil a že jsem v tu chvíli neměl tak úplně na mysli nějaký vyšší cíl.

Mám nevývratný pocit, že pokud mi B-h věnoval celkem vyvinutý pohlavní pud a mám z něj radost (potažmo moje žena), tak sex je to, co mě baví, na co se těším a co mám rád.

Howgh

3 0
možnosti

Pánové spoludiskutující, trochu Vás podezírám, že jste ten výplod nedočetli... ;-)

No, přiznám se, že já také ne. Přestal jsem číst, když autor vyjevil svou šílenou vizi "genetického" základu pro mravnost, který má mít každý člověk daný podle toho, jestli jeho rodiče při aktu splození mysleli na vznešené křesťanské ideály a nebo si to prostě jen sprostě živočišně užívali.

Hmmm, pane autore, to je fakt geniální! Mám jeden hloupý dotaz - co děti počaté uměle? Počítá se vnitřní postoj otce a matky v době odběru spermatu resp. vajíčka, nebo záleží na co mysleli v době samotného oplodnění? A nebo mají vliv spíš myšlenky pracovníka laboratoře, který to spojení provedl?

1 1
možnosti

Aby okolnosti pohlavního styku měly vliv na genetickou výbavu člvěka, to by musely nějak ovlivňovat pořadá bází v řetězci DNA.

Což je totální nesmysl.

0 0
možnosti

J89o93s22e52f 71N91i80k32l

1. 10. 2018 15:32

...morálka a mravnost není otázkou náboženské víry nebo ateismu...morálku člověk buď má nebo nemá, naučit se nedá...morálka a mravnost je spojena s dědičností, výchovou a prostředím, ve kterém člověk žije...

2 0
možnosti

Takže se vlastně naučit dá, když je kromě dědičnosti spojena také s výchovou a prostředím. Ostatně, jak by se jinak dítě k morálce dopracovalo, než že se ji naučí, tak jako všechno ostatní.

0 0
možnosti

Podívejte se na českou komedii "Mravnost nade vše!. Hlavní role: Hugo Haas. Další role: Saša Rašilov, Adina Mandlová, Světla Svozilová, Ladislav Boháč a řada dalších herců a hereček.

Tam také uvidíte člověka, který má plnou pusu mravnosti, vede nějaký spolek pro povznesení mravnosti, ve kterém jsou samé zapšklé staré panny, každou přednášku o mravnosti, plnou vznešených krasořečnických, ale de facto prázdných frází končí slovy "mravnost nade vše", ale tají před manželkou svou nemanželskou dceru. Což je ani ne tak sprosté vůči manželce, jako kruté vůči dceři, protože ta už nemá matku, takže má jen otce, ale ten ji tají, a tak se k ní nemůže přihlásit, a tudíž jí nemůže dát rodičovskou péči.

Prostě lidé, kteří mají plná ústa mravnosti, mi jsou podezřelí.

Kdo chce žít mravně, ten prostě mravně žije a již o tom nepotřebuje sáhodlouze kecat nebo psát blogy.

6 2
možnosti

J74i41ř49í 20A17l47e68x69a

1. 10. 2018 16:46

No myslím, že upozornit na význam mravnosti není nic zavrženíhodného....:-/Rv

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS