Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JL

Pane Skopale, cetl jsem jen vasi prvni vetu pod nadpisem. A to vase upozorneni na problemy svetove a globalni. Zde chci jen rici, ze stacilo napsat "svetove problemy" a to "globalni" si nechat pro sebe. Svetove = globalni.

Dal jsem uz necetl. Nebylo treba.

0 0
možnosti
PK

Ve věcech týkající se každodenního života bych upřednostnil zdravý selský rozum, resp. vox populi už kvůli jeho racionálně empirickému jádru, bo věci s kterými nemáme denní zkušenost jako např.teorii relativity asi naší skvělí politici nebudou řešit....a asi ani vy pane autore

0 0
možnosti
Foto

J97a21n 88H18a42v23e70l19k34a

15. 10. 2018 14:03

Velmi ušlechtilá spekulace :-). Držím palce, ať to takto dokonale zvládáte i ve svém reálném životě.

1 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik