Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Jestliže nemám celý Váš výtvor chápat jako provokaci, mohu k tomu říct jediné. Toleruji s respektem Vaši víru o jediné nějaké "Pravdě" jejímž nositelem byl Ježíš Kristus, stvořený a seslaný na Zemi Pánem Bohem stvořitelem. Právě tak, jako Vy vyznáváte svoji víru, vyznávám já tu svoji a předpokládám, že Vy ji budete stejně respektovat a nebudete mne přesvědčovat o té své. Věřím tomu, že můj osud nikdy neřídila a neřídí žádná nadpřirozená síla ve formě jakéhokoliv božského elementu a že vyrovnat se se svým životem a osudem musí každý sám za sebe. Přeji Vám, aby Vám Vaše víra pomohla stejně dobře, jako mně ta moje.

2 0
možnosti
Foto

Hledal jsem pravdu, tu skutečnou. A našel jsem jí.

Jenže ta mne devedla k poznání, že žádný stvořitel ani jeho zjevení neexistuje.

Existuje jen příroda a (zřejmě) nekonečný vesmír. Také jsem tím pádem zjisti, že neexistuje absolutní pravda, neboť vše je relativní.

Jsem vyrovnaný, spokojený a připravený. :-)

2 0
možnosti

Pravda s velým P je název bývalých novin Komunistické strany Sovětského svazu.

Jestli ji hledáte, tak proti gustu žádný dišputát.

0 0
možnosti

Souhlasím, že by "hledání pravdy mělo být tím prvořadým". To by měli vzít vážně právě věřící, zrekapitulovat si, jak vůbec přišli na to, že existuje "Stvořitel". Článek je příkladem jak si tihle lidé lžou do vlastní kapsy

3 0
možnosti

A co Budhova Pravda, ta je neskutečná?

0 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik