Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

R^

Dík! Pište však kratší články. Bude více čtenářů i diskutujících!

Nevím, zda mohu takto sám aktivně vstupovat do Božího života. Asi ano. Já bych asi začal vděčností Bohu, za to že žiji, že jsem zdráv, že mám vynikající rodinu, že mne celým životem vede, uvědomovat si konkrétní Boží vedení v životě, až do posledních hloupostí, vděčnost za to, že jsem našel hřiba, že je krásný den, že prší, prostě se radovat v náruči Boží, bez křečovitosti, bez násilí, bez úsilí, v otevřenosti do budoucna. Nejdřív se musím stát plnohodnotným, svobodným člověkem, abych pochopil, jak se Bůh liší od mých představ.

:-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik