Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
MS

Kam se hrabe Tonička Plíšková, to se nedá srovnat!

0 0
možnosti
Foto

Ale dá, stejná nadřazenost, stejná omezenost.

0 0
možnosti
Foto

Měl jsem obavu na Vás po čase kliknout... a ukázalo se, že oprávněně.Neděste lidi Bohem, díky.

0 0
možnosti
Foto

nic ve zlém, ale kam na tyhle ptákoviny chodíte, to by mne docela zajímalo.

1 0
možnosti
VF

Chiliasmus. Zřejmě se právě navrátil ze středověku. Úspěšně soutěží s islámskými zákony o kamenování a obřezávání žen.

0 0
možnosti
HM

Vy jste vážně magor, tohle už je na psychiatrii.

2 0
možnosti
BM

Ano bůh, to je vlastně ten největší zločinec.

0 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik