Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MN

To je ale vostrá sekaná.

0 0
možnosti
Foto

Při čtení blogu jsem si vzpomněl na kdysi dávno vyslechnutý vtip, který, myslím, silně koreluje s obsahem blogu:

Pán na ulici zastaví kolemjdoucího a ptá se:

"Nevíte, kolik je hodin?"

Kolemjdoucí sáhne do kapsy, vyndá teploměr a odpovídá:

"Úterý."

A tazatel na to replikuje:

"To nevadí, já stejně přestupuju na trojku."

Tak asi tak.

1 0
možnosti
Foto

Milý autore, přes naprosto zřetelné signály hned na začátku textu jsem jej poctivě dočetl až do konce. Moc se vám omlouvám, ale mé akvárium je zřejmě příliš malé na to, abych byl hoden sdělovaných nám hodnot, a tak opouštím váš blog neosvícen poznáním, že jsem odsouzen dožít na čtyřech kůlech.

0 0
možnosti
VD

Pěkná slátanina - promiňte.

1 0
možnosti
JB

Se divím, že jste ještě z toho akvária nevyskočil.

0 0
možnosti
PK

P63e44t40r 10K43r90a24u52s

8. 7. 2019 16:29

Záleží na tom, co nastane dřív. Zánik ryby v důsledku konečného života ryby nebo vyschnutí akvária. A i kdyby ryby z akvária vyskočily, stejně dříve či později pojdou kvůli již spomínaného konce všeho živého. Takže vlastně "z deště po okap", jak se občas říká.

0 0
možnosti
JH

J95a35k48u46b 27H76o68z69a

8. 7. 2019 15:28

Neměl ten titulek spíš znít: "Není důležitějšího poznání, než je toto! Vzpamatujte se!"? To vaše souvětí mi nějako neštymuje. :-/

0 0
možnosti
Foto

Mně tam toho neštymuje víc, ale co bych se potil...:-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik