Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J44o35s87e28f 64B28á52r88t44a

24. 12. 2019 9:37

Byl jsem před kostelem podívat se na rozsvítění vánočního stromu. Bylo tam plno lidí a z reproduktoru zněly známé hity. Zašel jsem za pořadateli ať pustí koledy - neměli, to nepochopím.

Pro vás a pro paní docentku genderových studii z Karlovy university doporučuji italský film Maléna, ten je o skutečném životě.

Krásné vánoce všem.

1 0
možnosti

Ja nikdy nepochopim drzost se kterou nekteri jedinci tvrdi, ze jejich Buh je ten jediny pravy. Za celkem slusne zmapovanou historii jsme uz meli pravych a jedinych Bohu opravdu hodne a pokud se nevyhladime tak jich jeste hodne mit budem.

2 0
možnosti

Pripomínate mi slepého Jorgeho z Ecovho Mena ruže. Tiež tvrdil, že prežívať veselosť, potešenie, smiať sa, milovať humor je pre dobrého kresťana neprijateľné. Musí byť vážny, prijímať svoj údel a slúžiť bohu. Večne zamračený, žiadna radosť, potešenie, zasmušily, bez úsmevu. Chlape, čo by máte zo života?

6 0
možnosti

Co má ze života? Buzeruje druhé. Pro něj je to alternativa sexuální rozkoše

3 0
možnosti
Foto

J29a11k30u62b 21R23o72t61h

23. 12. 2019 18:06

Se zachmuřenými fanatiky vašeho ražení jsme měli dost práce i v rámci reformace, ba co dím, dokonce i v naší relativně mladé ČBCE. Ale při četbě vašich pseudokázání a umravňování si říkám, že jsme asi jednali moc v rukavičkách. Chrastím sirkami, bratře. !!;-D

7 2
možnosti

Mělo být plus. Pardon

1 0
možnosti

Kdysi jsem přelouskal Starý zákon. Byl jsem u toho sám, s nikým jsem nevedl učené dišputace. Z celého jsem si odnesl pocit radosti nad tím, že se lidská historie opakuje a každá situace má svoje řešení. I v dospělosti vyznávám přísloví : Když nevíte co bude - ohlédněte se a poučte co už bylo.

Kdybych Váš příspěvek měl vzít za své - hledám nejbližší větev, která udrží 100kg živé váhy. Radek Vám napsal, že jste v nesprávném století. Já myslím, že nezáleží na století - ostatně Bůh má dost času - záleží na cestě. Jestli chcete podobným způsobem ukazovat lidem správnou cestu - radím se na ni nejdříve dostat sám. Hezké svátky přeji.

0 0
možnosti

R52a48d98e82k 31J98a12r86o44š

23. 12. 2019 17:31

Narodil jste se do nesprávného století, pane Skopale. Buď se s tím smiřte nebo hledejte nějakou časovou smyčku...

5 0
možnosti
Foto

Jdu do toho. Rozmlátím hifi soupravu, televizi, obleču si kutnu a do uší dám špunty. A vyrazím. Kde bydlíte?

8 0
možnosti

P39e19t76r 23B67u16r30i63a35n

24. 12. 2019 6:54

V pastoušce u lesa. Jděte podél slupek od ořechů.

2 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik