Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nic ve zlém ..ale často mě fascinuje kolik se toho dá navařit z pouhé vody .. Stačí mít důkladně načtenu nějakou, sebefantastičtější, teorii a vstřebat příslušnou slovní zásobu a argumentaci a umět fabulovat. A pak z toho zle vykouzlit cokoli a rozvíjet to podle vlastního uvážení...vytvářet si vlastní svět. Kdyby ale takto fundovaných a přesvědčivých teorií nebylo tolik..a tak různých...

Nejvíce mě uchvacuje geniální argument, že to něco nelze dokázat, nelze pochopit, ..že to prostě "člověku musí být dáno". No, mně TO tedy dáno nebyl. Já byl obdařen jen kritickým rozumem;-)

0 0
možnosti

Všechno toto velmi složitě napsané, nesouvislé a pomotané povídání má jednu velkou, ale skutečně velkou slabinu - on totiž žádný Pán Bůh neexistuje a je to jen a jen představa v nedokonalé lidské mysli......

3 0
možnosti

L27u56d43ě33k 96T62o83n23d62r

28. 2. 2020 23:26

Ale dokázat to nemůžete :-)

0 0
možnosti

Proto se divím, jak si můžou věřící myslet, že stvořil vesmír kvůli člověku a že ho vůbec zajímá jak jsou lidé dobří z zlí a nějaké modlitby?

0 0
možnosti

P92a18v96e85l 12V48é87b27r

28. 2. 2020 16:36

Tak jsem si dnes všiml, že máte poněkud (hodně) fanatický kukuč...

0 0
možnosti

...asi je to obraz či odraz duše.

1 0
možnosti
Foto

Psát o Stvořiteli a dovolit si ho charakterizovat lze rovněž pokládat za projev pýchy.

3 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik