Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Pro vás je život jeden velký rébus, hádanka k vyřešení. ;-)

Jen aby vás jednou Alláh nepotrestal za to, že jste ho promrhal marným hádáním ;-D

0 0
možnosti

No, tak jsem se zase vědomostně někam posunul, kam, to ještě nevím..

0 0
možnosti
Foto

Hezké povídání.

Takhle uvažovali mnozí prorokové apokalyptických sekt po celou dobu existence křesťanství. Téměř doslova. Také byli přesvědčení, že jejich doba je vyjímečná a přelomová. z toho věštili brzký konec světa. Když se v dokonale přesně biblicky určeném datu konce světa nic nestalo, přeskupili se, odhalili chybu ve výpočtu a věštili další konec světa. Myslím, že autor hezky pokračuje v tradici, která bude patrně pokračovat ještě mnohá staletí.

...

A drobná poznámka k té numerologii: Jednodušší je popsat ten výpočet větou, že se jedná o obyčejný zbytek po dělení devíti. Pokud by byl zbytek nula, napíše se devítka.

1 0
možnosti

Já jsem si myslela, že největší blábolil tady na blozích je Januška, ale Šupa mu zdatně konkuruje.

0 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik