Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
VK

Nojo, nejlepší biologové, gynekologové a neonatologové vždy v historii byli náboženští blouznivci. Ti tomu všemu rozuměli nejlíp:-/

0 0
možnosti
Foto

No, když si uvědomím, že podle všeho jste vy se svými šílenými konstrukcemi, byla ta nejrychlejší spermie při onom aktu láskyplného spojení - jak v článku píšete, tak mě obcházejí mrákoty...

3 0
možnosti

Poslyšte, udržujte si svůj krb, a svými komentáři mě nenabádejte ke čtení blogu:-))) Ovšem tenhle...to je bomba!

0 0
možnosti
Foto

Takže plození jen ve vaně. Aby to bylo co nejčistší. A nejlépe v roušce.

1 0
možnosti
Foto

Vana má ten problém, že často odpluje do odpadu to nejlepší...

1 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik