Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Jo konec světa se blíží. Křesťani to říkají už 2000 let a muslimové 1400... tak já myslím, že můžeme relaxovat a ještě si pár tisíc let počkat. A ti proroci jako "známky příchodu konce světa" vždycky uvedou věci které se děly vždycky jako např. války nebo nemoci... jde vidět, že je jsou to jen šarlatáni a žádní proroci.

1 1
možnosti

I46v18a53n 57J60i45r29e91š

26. 1. 2021 19:30

Líbí se mi Váš článek, dal jsem karmu, ale chybí mi tam, co si myslím a možná z Vašeho pohledu chybně praktikuji, že ti malí, potřební, chudí, pronásledovaní, kteří jsou sami krutí, bezohlední, vypočítavý k ostatním si žádnou podanou ruku ani pomoc nezaslouží.

0 0
možnosti
Foto

Už je to zase tady?

Doba se naplňuje už tisíce let co 2-3 dekády.

Loni a letos je to nejspíš zrovna jedno z těch menších naplnění.

2 0
možnosti

Tohle říkají křesťani už 2000 let. Tak snad už bude konec. kdekdo hlásá příchod nového světa. To jsem tedy zvědav.

1 0
možnosti

M96a15r24t57i93n 25Š97u53l91c

26. 1. 2021 16:41

"Naší země se dotkl první paprsek Světla Páně a události se daly do pohybu. Soud nad lidstvem započal!"

No já nevím ... Lidská historie je plná živelných katastrof, hladomorů, morových ran a dalších epidemií, které kosily lidi po milionech, stěhování národů, brutálních válek a pádů celých civilizací... Tak opravdu nevím, kde v dnešní době spatřujete ten "první paprsek Světla Páně"? 8-o

Vy v něj snad doufáte a nemůžete se dočkat.. Doufáte, že Vy budete patřit k nějakým vyvoleným a dočkáte se nějaké odměny? No, abyste se nemýlil.. Dobré úmysly a horlivost nejsou ještě ničeho zárukou;-)

4 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik