Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

"...před obrovskou očistnou apokalyptickou bouří živlů, která je na spadnutí. Která má přinést očištění země od všech lidských negativních mentálních energií, ale také od všech lidských jedinců, ...

A až tato bouře projde, bude zem čistá, nová a svěží. Bude panenskou půdou pro začátek nového, požehnaného budování duchovního člověka..."

Jejda. A já měl za to, že náš nejvyšší svatosvatě slíbil a duhou stvrdil, že už nás nehodné lidi globální genocidou nikdy nepočastuje, viz Gen 9:12-15...

Zase jsem se nechal od Boha hloupě napálit, ještě že mi mistr Šupa otevřel oči!

0 0
možnosti

Domníval jsem se, že jste věřící. Byl to omyl.

2 0
možnosti
Foto

Já bych vás nejraději půjčil asi tak na pět minut do rukou těm, které ty katastrofy s letošním počasím postihly. Oni by vám to už vysvětlili...8-o

9 0
možnosti

Z blba fanatika to pane Kroupo nevymlátíte - spíš ho, magora, umlátíte, ale ani by to asi nebyla žádná škoda, během exekuce by to vnímali jako mučednictví pro Víru. Tenhle cvok tu, jak sleduji cvrkot, s výrazem "svatá pana, dala, neví komu" exhibuje už dost dlouho. Takové mešuge je lépe zcela ingnorýrovat! :-/

2 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS