Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Chudáci muslimové, ti věří, že po smrti se octnou v ráji, kde se to bude hemžit pannami. A ony to vlastně budou jen takové měchuřinky.:-)

0 0
možnosti
VK

Je to šupa, ten měl taky pocit, že může libovolně vymýšlet nové fyzikální pojmy

0 0
možnosti
JM

J13a30n 79M18a81r39e87k

14. 4. 2022 6:16

Když mněl Ježíš, dle vašich fantasií tělo jemnohmotné (nevím, kde jste k tomu výrazu přišel), proč tedy po vzkříšení, když se setkal sučedníky chtěl něco k snědku? Čtěte pvní část 21. kapitoly evangelia Janova. To znamená, že jemnohmotné tělo, které se právě chystalo vstoupit na nebesa mělo hlad? Prosím vás pane Skopale čtěte Bibli, tam to všechno je!!!!!!!!!!

0 0
možnosti
Foto

Je tohle vůbec hrubo- nebo jemnomožný?8-o Teda, to je dneska den, po čem to ty lidi maj ́?

1 0
možnosti
Foto

Bible je plná jinotajů a symbolů.

0 0
možnosti
JL

kdoví jak to bylo, podle mě Ježíš normálně umřel a ostatní jsou sny, vize, legendy...já mám každou chvíli nějaký živý sen a ti lidé tehdy žili hodně mytologicky všude po světě a hodně se žily šamanské rituály, magie. Setkání s Ježíšem mohlo vzniknout prostě z nějakého snu nebo situace, kdy přání je otcem myšlenky. Vždyť v evangeliích doslova stojí, že učedníci Ježíše viděli, ale nejdřív ho nepoznali...to je klasická snová situace.

1 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik