Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MS

Já si myslím, že pořekadlo o tom, že ve zdravém těle zdravý duch, je správné. Mám to prostě odzkoušeno na sobě. Ale to neznamená, že bude život lehký. Život má posílit naši duši, a proto je občas tvrdý, a s tím vyspělá duše počítá.

0 0
možnosti
Foto

Vy v tom máte ale zmatek ;-D

Sice vteíte, že by lidi měli běhat, aby dbali o své zdravé tělo, ale JAK dbát o duši už nevíte. Namísto toho nabízíte vágní postuláty, které duši nevyléčí.

Poznání pravého smyslu života a pravých hodnot - to zavání jednoznačně církevní diktaturou. Zneužíváním Krista atd atd.

Nikdo neví jaký je pravý smysl, dokud k tomu sám nedojde. Zrovna tak "pravé hodnoty".

Protože základní postulát by měl pravit, že si je každý musí najít sám, nikoli, že mu je bude diktovat nějaké dogma.

Ve finále péči o duši nahrazujete pambíčkářstvím ;-D

Víc nemá cenu s vámi ztrácet čas.

1 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik