Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LH

Pane autore, sice nejsem materialisticky založený, ale na Boha nevěřím.Můžete mně říci..je Bůh a nebo Aláh?Jak je možné, že Bůh dovolí ve jménu Aláha zabíjet?Jestliže není Bůh, proč Aláh dovolí zabíjet?Proč křesťané ve jménu Boha zabíjeli nebo násilně přeorientovávali indiány atd na svou víru?Proč nenechali aby si ti národové či bezvěrci ponechali svoji víru?

To v první řadě a v druhé.Proč dovolil Bůh v obou válkách zabíjet lidi, respektive KNĚŽÍ žehnali zbraním, ať na jedné straně nebo na druhé, aby jejich zbraně zvítězily.

Proč se toto dělo ve jménu Boha?

Zatím mně na toto všechno neuměl žádný, který mně přesvědčoval o tom, že je Bůh, odpovědět.

2 0
možnosti
Foto

Všichni bohové, které jsou vymyšleni církvemi jsou jen mocenskými nástroji k ovládání a využívání "bližních svých" a je jedno, jaké jméno jim daly. Pokud existuje síla, která má na svědomí i pozemský život, pak o ni církve nemají tušení, stejně jako jejich ovečky.

6 0
možnosti
Foto

Člověče, nechte toho. To co hlásáte, má s vírou společného asi jako Miloš Zeman s abstinencí.

2 0
možnosti
Foto

Opět ukázková esence elitářství a nadřazenosti. K téhle partě opravdu patřit nechci. Proto jsem ateista.

4 0
možnosti
Foto

J18a95k59u12b 53R42o67t87h

9. 10. 2018 17:32

Vy jste ateista proto, že nechcete patřit k jedné mrňavé sektě, která má na kontě rozprášení policií a trestní stíhání gurua? Jen proto? Nu, alespoň to máte jednoduchý. ;-D

1 1
možnosti
PV

P49a18v50e75l 36V32é10b60r

9. 10. 2018 15:27

Milí věřící, kteří trváte na existenci Stvořitele víte, proč si myslíte, že ho ho vnímáte? Víte, proč se domníváte že existuje, a své mylné domněnky se tak vehementně držíte?

Tento text vám odpoví: Jste povahou ovce a potřebujete vedení. Bez vyšší autority je pro vás svět pustý a mrazivý. Potřebujete někoho, třebas i imaginárního, který vám dá návod, jak se chovat v každé životní situaci. Prostě nejste schopni vlastního rozhodnutí, za které byste nesli odpovědnosti. Pro vás je to jednoduché: Není to vaše rozhodnutí, tak rozhodl Bůh...

4 1
možnosti
VE

Jsme ateistka. Já se umím "naladit" abych slyšela co vy. Slyším to, ale to ještě není argument pro Stvořitele, ten hlas možná (pravděpodobně) generuje jenom můj mozek. Klidně možnost existence Stvořitele připustím, ale otázka je jakého? připadá mi že představa "bytosti", která chce abychom se milovali je dětinsky naivní.

1 0
možnosti
PR

P83a62v19e29l 28R83y81š13k33a

9. 10. 2018 14:50

Takže podle vás je ateista hodnotově podřadný člověk? To už bylo v historii lidstva vícekrát, rozdělování na podřadné a nadřazené.Vy že jste snad věřící člověk? Rv

2 0
možnosti
JN

J93o34s17e71f 93N82i10k48l

9. 10. 2018 14:48

KM řekl: "Náboženství je opium lidstva"...má pravdu.

1 0
možnosti
Foto

J55a48k91u91b 50R24o33t82h

9. 10. 2018 17:33

Bůh řekl: "Marx je mrtev." ...má pravdu. ;-D

0 1
možnosti
LW

No já myslím, že jste právě krásným způsobem podal vysvětlení pro pětileté dítě, které se zeptá "Co je to schizofrenie?".

Teď taková otázka. Kolik lidí na světě věří v nějakého stvořitele? A kolik z nich podle vás splňuje ty vaše hodnoty potřebné pro přijímání rádia "stvořitel"?

Ale musím vám poděkovat, že jste mi zase rozšířil obzory. Mně vždycky spadne brada údivem nad tím, co všechno jsou lidi schopní vymyslet, aby objasnili proč ti co nevěří nedokáží pochopit tu jedinou pravdu, pro kterou neexistuje absolutně žádný důkaz.

5 0
možnosti
PK

Nemám rád násilí a to všeho druhuRvRvRv

2 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik