Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LB

Já si teda budu dávat bacha na čakry a už vím, že ešlivá si budu nesprávně stimulovat energetický centra, tak mě za to Stvořitel potrestá nízkejma záhrobníma úrovněma.

Chlape, já jsem s Váma měl trpělivost, ale teď už je mi to jasný: Jak říká paní Moudrá, vy potřebujete makat, dostat do ruky lopatu a fedrovat! Vy potřebujete tvrdě makat a stimulovat svoje energetický centra dřinou, abyste se vrátil zpátky na matičku Zemi. Jinak to s váma nedopadne dobře!

0 0
možnosti
Foto

Osobně bych místo práce s čakrami doporučila práci manuální, středně náročnou.

Zcela nepochybně by prospěla i Vám, vyplavil byste endorfiny a přišel byste na lepší myšlenky.

2 0
možnosti
Foto

Je mi líto, ale celý váš článek je zavádějcí blud.

Není mi líto vás nebo těch kdo vám na to skočí.

Je mi líto toho, že tmáři jako vy popírají cesty duchovního rozvoje lidstva, Protože cesty k očštění čaker nejsou v nějakém pámbíčkářství a modlářství. A už rozhdoně ne v nějakém nevědomém poslušném slepém naslouchám desateru a podobným příkázáním. Dnes to předvádí radikalizovaný islám a kam to vede...

Ostatně křesťanství ve své historii se neukázalo jako o nic lepší - I když nyní existuje jen ve své mírné, trpěné formě.

Ale snahy církevních hodnostářů neustále mluvit do světského života, ovlivňovat jej a znovu se snažit propašovat připojení se církve k řízení stáu, jen ukazují na vlka v rouše beránčím.

3 0
možnosti
LT

L53u97d75ě24k 20T54o44n59d56r

12. 10. 2018 15:39

Primárním cílem práce s čakrami je navození opětovného harmonického stavu těla a tím i mysli. Tedy uvedení těla a jeho orgánů do původního, přirozeného, rovnovážného stavu. Jde tedy o zdravotní, léčebnou techniku.

Pokud se tím někdo chce "dostat do nebe", pak je blázen, co nepochopil smysl.

0 0
možnosti
Foto

Vážený pane, k tématu přistupujete z pohledu: jen křesťanství má pravdu, jiné učení ne. To za prvé.

Za druhé je všeobecně známo, že v průběhu věků bylo

s křesťanskými texty mnohokrát manipulováno ve smyslu "co se nám právě hodí do krámu" a ostatní se vyškrtlo nebo předělalo k obrazu momentálního vedení. Takže z historického hlediska už nikdo nemůže dohledat, co tam bylo nebo ne. Víme jen, co se tam nachází dnes.

Za třetí s čakrami se pracuje i ve smyslu řekněme zdravotního, velmi dobře.

1 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik