Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MP

V absolutní hodnotě je to snad možné.Ale člověk se nepohybuje v absolutních hodnotách.... ano ano-ne,ne.Četl jsem nedávno Noama Chomskeho a jeho knihu "Hegemonie nebo přežití".Docela absolutní kritika Západu, především USA.A to byl velmi, velmi ceněný filozof, žijící v USA.Může existovat čistá pravda mezi Izraelem a Palestinou ? Dopátráme se jí ? Lze ji najít ?I když se budeme chovat a cítit ve svém nitru maximálně čistě a nezaujatě, nevím.Myslím si, že ve složitém současném světě to možné není.V knize "Hovory s Masarykem " píše Čapek jak dal prezidentovi otázku" Pane prezidente co je pravda?" Masaryk se zamyslel a řekl:"Čapku vidíte ty ptáky tam na trávníku "? "Ano pane prezidente" "Jsou to kavky ".. "A víte to jistě?" říká Masaryk " Ano".Tak pak je to pravda", odvětí Masaryk.Tomu závěru nelze nic vytknout.Ovšem tak jednoduše to v životě chodí málokdy

0 1
možnosti
JU

J29i50ř88í 24U87r34b78a73n

11. 1. 2019 10:59

Já bych spíše doporučil trávit ten čas nad učebnicí mluvnice. Nekomplikujte si myšlení složitými myšlenkami, když nedovedete utřídit jednoduchý text.

0 0
možnosti
DH

D56a27v34i86d 15H11o87r15á26k

10. 1. 2019 20:57

Tak v tom tady mám jednoznačnou jistotu, neboť ve zdejším společku pisálků jsem měl to štěstí a našel jednoho autora, který nám tu vždy s každým svým článečkem, větou, slůvkem, ba snad dokonce každým písmenkem které vytvoří, nebo uvede v článku či diskuzi, přináší svou svatou pravdu.

A pokud se někdo pokusí oponovat, nebo vyjádřit jiný názor pak je okamžitě smeten, smazán a autorem i jeho čtenářskými ovečkami ignorován.

Ale nebudu uvádět bližší, neb si jej skutečně vážím a nechtěl bych se tísnit a dělit se o jeho tvorbu s ostatními.

...a tak jeho identitu si nechám pro sebe, případně jako hádanku pro zvídavé.

0 1
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik