Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

To, že vy nemáte svobodnou vůli, u ostatních neznamená cestu do pekel.

Jen u vás.

2 0
možnosti
JG

Jak vy prosím můžete vědět, jak to chodí na druhé straně poté, co odložíme své fyzické tělo? Vy máte zkrátka tu SVOJI víru, jejíž učení se snažíte vnutit jiným. Nezlobte se, ale to vaše poučování mi připadá úplně stejné, jako když člověk řídí auto bez toho řidičáku.

0 0
možnosti
Foto

J10a62k37u72b 47R76o44t30h

18. 11. 2019 16:23

Svobodná vůle je dar od Boha, vy jurodivej kazateli. Sakra, zase mám po přečtení vašeho cancu chuť jít hřešit, třeba do bordelu. :-/

3 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik