Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

P23e25t67r 47Š80i94m51í77k

16. 12. 2019 17:12

Dobrý den

Drogy nejsou špatné. Pracovat a pracovat je také droga. Všichni zemřeme, to je jediná jistota. Posmrtný život? Iluze. Jediná pravda je minulost. Tu již nemůžeme změnit. Jinak vyložit, to ano. A to se děje od počátku existence. Žít s představou posmrtného života, je lhaní sám sobě. A pokud žiji pouze teď, sám si volím prostředky na cestě. Protože cesta vždy končí smrtí. I když se znovu zrodím, tak opět musím zemřít. Jednoduchá logika. Jen smrt je trvalá a nekonečná. Smrt jen je. Nevybírá si. Je neúplatná. S pozdravem

0 0
možnosti

P55e96t73r 30B65u91r66i73a60n

10. 12. 2019 2:40

Je však obrovským neštěstím a tragickým omylem, když lidé začnou legitimní naplnění svých duchovních potřeb realizovat prostřednictvím neplnohodnotných a podřadných náhrad, jakými jsou alkohol, drogy, nebo třeba nezřízená sexualita.

Zdroj: https://frantisekskopal.blog.idnes.cz/blog.aspx?c=738548

Co mi to tu povídáš, kluku? Už jsi byl někdy v řiti? Spal jsi venku v listopadu, brali ti děti, jedl jsi jednou za čtyři dny to, co jsi ukradl ve sklepě a měl dluhy a exekuce po jiných? Víš kdo mi pomohl? Ne ty, ale pan alkohol, cigarety a šmitec. Tebe ani Pána jsem tam neviděl. A víš proč? Páč já s ním mluvil. Říkám: tak co myslíš...? A von: Jak myslíš ty.

Dneska je mi přes padesát, mám novou dceru, vnučku, rodinu, byt, a ty moje děti ke mně chodí a prej: tatínku, tys měl pravdu...

Chlast mi pomohl, to si pamatuj...a chceš vidět duchovno? Tři soutěže jsem vod tý doby vyhrál v povídkách a básničkách, napsal tři knížky, dvacet divadelních výstupů, čtyři hry, tři sta básniček a sto blogů. Hraju šachy za divizi okresního města a dám patnáct piv, nebo deset a čtyři kořalky a když se bude povídat sto vtipů, já dám ten sto jedna další.. Poznal jsem v hospodě na tři sta padesát lidí a sto třicet osudů. A ty se, kluku, v životě prezentuješ jak? Povídej mi o tom. Jak to prožíváš, co si užíváš? Co jíš, jak žiješ a jak tě to naplňuje v tý prázdnotě. Mluv, zajímáš mě.

0 0
možnosti

P98e12t38r 69B64u86r23i86a59n

10. 12. 2019 2:46

Tak na, to jsem napsal v hospodě:

Já s knězem do sudu strčil svoji hlavu

a v pivním osudu jsme četli Boží zprávu

pak skryti před světem každý ve své skrýši

jsme ráno koštětem z hlavy hnali myši...

Jsa chudý po venku zkoumal jsem ten pocit

zda-li za sklenku lze vlastní život proclít

mít v nebi tlačenku když v noci piješ s knězem

a špatnou myšlenku pak pustit klidně dřezem...

0 0
možnosti

:-)......pane autore, jsem už opravdu velmi stár! Rád Vás čtu, je to i pro mně jakési vytržení z běžného života, člověk není na světě jen pro materiální užívání si života.

Pokud se týká alkoholu, už Kristus v Káni Galilejské, přeměnil vodu ve víno, když svatebčanům došlo: Já ho užívám....ale opravdu užívám celý dospělý život a teĎ v důchodovém věku pravidelně!' Držím se rady kardiochirurga Pirka, a prof. Šamánka, že denní dávka alkoholu je lék! Kdo tomu nerozumí, ať se do toho nepouští, říkám a opilce nesnáším!

U mně to funguje roky, při mém věku 81, beru jen jeden lék na zpomalení tepu! Často to probírám se svým sousedem, lékařem, říká. Děkuj Bohu za každý den! Má pravdu! R^R^R^

1 0
možnosti

Zaprvé: víra v nadpřirozeno před látkami ovlivňujícími CNS neochrání. Ten "hlad" totiž nemůže být nasycen prázdnem, jakým je víra v něco, co samozřejmě - samozřejmě i pro věřícího - neexistuje a existovat nemůže. No a zadruhé z toho vyplývá to, že věřící trpí duchovním hladem víc než duševně zdraví lidé, protože se pořád snaží nasytit něčím, co není, že áno, viz výše, tak se krmí jinak: dle statistik v USA je ve státech a counties tím vyšší míra veškeré kriminality, čím vyšší je podíl věřících v nadpřirozeno.

Tak se za ně a za sebe pomodli. Kdyby tě náhodou napadlo, jak vysvětlit, co člověk vlastně dělá, když se modlí, tak napiš. Pá.

0 0
možnosti

J93i67r58i 20P57r37a28j53z

9. 12. 2019 23:04

U vás to tak možná funguje. Ja jsem se s Bohem setkal. A musím říci , že to zrovna bylo dost intenzivní. A prozradím Vám jedno tajemství. Při setkání naprosto přesně víte , že to je On. A ne žádné nic, jak tu píšete.

0 0
možnosti
Foto

Člověk potřebuje věřit, že dobro vítězí a zlo musí být potrestáno. K tomu sloužily veřejné popravy lumpů, ze kterých slušní lidé odcházeli s pocitem jistoty, že je vše, jak má být. Bůh, v kterého věřili, pro ně byl zárukou spravedlnosti. Víru v Boha lidem rozmluvila materialistická věda, ale neposkytla alternativu. Zlo nebývá patřičně potrestáno a za dobrotu na žebrotu. Otrocké, netvůrčí zaměstnání se nemůže stát smyslem života. V této prázdnotě jsou drogy pro mnohé zoufalce jediným řešením. Útěkem z tíživé reality.

1 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS