Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OF

Četl jsem to včera a líbilo se mi to.Já jsem takový věřící nevěřící, celý život jsem naladěn na Rádio Jerevan.. Jen nevím, proč do vás šíjí opravdoví věřící.

Člověk by měl být tolerantní.

1 0
možnosti
Foto

To je zajímavé, tak já jsem naladěna na stanici "Peníze", protože zatím neznám způsob, jak žít zadarmo. Někde musím bydlet, nemuselo by to být zrovna v nájmu, mohla bych mít svůj dům, ale to bych zase byla naladěna na stanici "Majetek" a to podle Vás také není správně. Jenže žít jak poustevník v lese, je dnes zakázáno. Něco musím jíst a musím sehnat něco k jídlu svým dětem, to je dnes za "Peníze" nebo si něco pěstovat na svém, jenže to je zase "Majetek". Potřebuji majetek, abych nepotřebovala peníze a mohla si vypěstovat něco k jídlu, jenže jak přijít k majetku a nenaladit si stanici "Zisk"? A když budu celý týden tahat od slunka do slunka na svém poli (Majetek), tak bych si ráda o víkendu užila volna (Užívání si), to všechno je špatně, opravdu je ideální, když se svými dětmi zemřu v lese hlady?

4 0
možnosti
LC

Tsss ... frekvence, ladění. Zrovna dnes jsem, snad na Zoomu, shlédl pořad, že někteří dokonce slyší přímo hlasy a ani nemusí demodulovat/dekódovat/dešifrovat.

0 0
možnosti
Foto

Já se nestavím proti existenci boha. To zní jak kdybych věřil, že existuje a bojoval proti té jeho existující entitě. Ve skutečnosti, já nevěřím, že on existuje a jsem maximálně proti víře v to, že on existuje. Určitě ne proti němu, když ani nevěřím, že existuje. Fakt nemám potřebu bojovat proti imaginárním bytostem.

A myslím, že to co se snažíte vyjádřit dále je to, že k tomu aby člověk "poznal boha", tak musí první uvěřit, že bůh existuje. Což je sebeklam. To vám taky můžu říct, že když uvěříte tomu, že uprostřed Země žije kouzelná liška, tak prostě v momentě kdy tomu uvěříte, tak to pro vás subjektivně bude realita. Vážně, když se "naladíte" na to, že něco je realita, přestože to realita není, tak opravdu se to pro vás stane subjektivně realitou, ve vaší fantazii. Ale to je tak všechno. Já vím, že kdybych sám sebe oklamal a silou vůle si vnutil představu, že bůh existuje, tak od té doby by mi přišlo, že existuje. Ale proč bych měl sám sebe klamat? Já preferuji život v pravdě.

2 0
možnosti
MS

No jo, to jsem nevěděl, že se musím s p r á v n ě naladit. A kde berete jistotu, že vaše naladění je správné a moje ne? ;-)

2 0
možnosti
Foto

Trochu mi to připomíná pohádku Císařovy nové šaty. "Jen osoby naladěné na nejvyšší éterickou vlnu spatří tento oslňující háv" :-)

4 0
možnosti
LB

Zahlédnul jsem nadpis a chtěl přijít "až nastaví zrcadlo", nicméně začetl jsem se ihned. Je zajímavé, jak mnoho slov pan Skopal potřebuje k vyjádření prostého faktu, že k zaslechnutí slova musíme poslouchat, k jeho pochopení přemýšlet a k přijetí něčích myšlenek za své k tomu musíme být ochotni. I je třeba svá kázání pilovat a neomílat jen donekonečna dobro/zlo, zamontovat tam zbloudilé duše a hotovo. Zívající či přímo urážený ateista patrně nebude jevit dostatečnou ochotu naladit se na správnou, tj. Stvořitelovu frekvenci.

Abych to odlehčil, tak vtip o knězi a jeho prvním kázání: Kněz má první kázání a má takovou trému, že z něho vypadne jen tiché mumlání. Poté se stydí a je zkoušený, nicméně hned druhý den najde ve schránce dopis od biskupa: "Milý synu, slyšel jsem Tvoje kázání, z té trémy si nic nedělej. Dělej to jako já: Když mám trému, tak si do kalíšku vody na kazatelně přiliji trošku vodky." Na druhé kázání se kněz řádně připravil a šlo mu to vlastně samo. Další den najde druhý dopis od biskupa:

Milý synu: 1. Lij vodku do vody, ne vodu do vodky 2. Kolečko citronu na okraji sklenice není nutné 3. Máme deset přikázání, ne dvanáct

4. Máme dvanáct apoštolů, ne deset

5. Kříž nenazýváme "dřevěný téčko"

6. Obraz panny Marie nelíbáme

7. Kostel je zvláštním místem, kde se při hudbě většinou netancuje

8. David Goliáše zabil, "neuštědřil tomu bastardovi lekci, na kterou do smrti nezapomene"

9. Hříšníci půjdou do pekla, a ne do p...dele

10. Jinak na druhé kázání to ušlo. Abych nezapomněl, ten "transvestita v sukni ve druhé řadě" jsem byl já.

8 0
možnosti
PL

P29e98t83r 26L33a64n27g51e37r

9. 10. 2018 17:04

To, co jste napsal je kontraproduktivní. Protože, pokud si tohle přečte pochybující materialista, tak vás prohlásí za hlupce a bude z něj zase jistý materialista.

5 0
možnosti
Foto

Teď jsem dorýpal jeden záhon na zahradě a přitom jsem rozbořil jedno mraveniště zrzavých mravenců. Pokud ve svém společenství mají šamany, určitě jim najde nějaké vysvětlení pro tu zkázu, která na ně "z nebe" dopadla. Svým omezeným rozumem nikdy nepochopí, že pár metrů od nich bydlí jiný živočich, který je také stádný jako oni a má k dispozici TV, rádio, mobil, auto, které si může koupit, ale kdyby to záleželo jen na něm, nikdy by si je sám nezhotovil a to jediné, co by dokázal svými silami by bylo snad jakés takés zachování existence tím nejjednodušším způsobem, podobně jako ti mravenci. Přesto je domýšlivý a nadřazený a někteří jsou ještě domýšlivější a nadřazenější.

4 0
možnosti
JK

Ježíš to dělal takto: "Pojďte ke mně všichni, kdo jste obtíženi, a já vás občerstvím."

Vy to děláte takto: "Vy moulové, kdybyste jen věděli, jak jste hloupí, když nevěříte."

Já vám nevím, mně připadá ta Ježíšova varianta o něco lepší :-)

9 0
možnosti
LB

Ano. Jen je třeba zvážit další možnost a sice, že slohová cvičení pana Skopala jsou primárně určena jemu samému a ne jeho bližním.

2 0
možnosti
  • Počet článků 378
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 392x
Jsem člověk plný entuziasmu a víry ve vítězství dobrých věcí. Jsem člověk, fascinován krásou a hloubkou světa viditelného, jakož také toho neviditelného. Na své životní pouti jsem nabyl množství znalostí a zkušeností, které by se snad mohly stát pro někoho pomocí, nebo alespoň inspirací.

Seznam rubrik